بررسی های اولیه نشان می دهد که باتری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در هنگام کار با ۵ جی دو ساعت زودتر به ا
نوشته شده توسط : mehdi changiz

در صورت استفاده متوالی است ۵ جی هر دو مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به ۲ ساعت زودتر نسبت به ۴ جی عمر باتری خود را از دست می دهند و این به نحو قابل توجهی بیشتر از مقدار کاهش یافته در گوشی‌های همراه آندروید می باشد.

تست های جدید بر روی مدل های موجود آیفون ۱۲ یعنی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نشان می دهد که استفاده ۵ جی به نحو چشم گیری عمر باتری را پس از شارژ کامل کاهش می دهد. مطابق آزمایشات انجام شده در وب سایت تامز گاید تست های جدید نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ ۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه دراستفاده ۴ جی دوام می آورد اما در هنگام استفاده است اینترنت ۵ جی این رقم تنها به ۸ ساعت و ۲۵ دقیقه می رسد.

به طور مشابه آیفون ۱۲ پرو مورد آزمایش قرار گرفت و در حالت ۴ جی توانست ۱۱ ساعت ۲۴ دقیقه و در حالت ۵ جی فقط ۹ ساعت و ۶ دقیقه دوام بیاورد. به بیان دیگر این تفاوت در آیفون ۱۲ ۱۱۰ و در آیفون ۱۲ پرو ۱۳۹ دقیقه می باشد.

آزمایش انجام شده توسط تامز گاید همگی در شرایط استفاده متوالی از اینترنت های ۴ جی و ۵ جی انجام شده است اما در شرایط استفاده روزمره  که استفاده از اینترنت به صورت متوالی صورت نمی گیرد می توان انتظار نتایج دیگری را داشت. آیفون ۱۲ این قابلیت را دارد که در صورت لزوم اینترنت را به طور خودکار به ۴ جی  کاهش داده و از این طریق در مصرف باتری صرفه جویی نماید.

ذکر این نکته لازم است که تامز گاید در شرایط مساوی با گوشی های همراه اندروید این مقایسه را مورد تست قرار نداد. اما به جای آن گوشی های اندروید را در شرایط مختلف نرخ تازه Refresh Rate  صفحه نمایش و مصرف باتری مورد آزمایش قرار داد. در این مورد نتایج نشان داد که گوشی اندروید گوگل پیکسل ۵ نسبت به آیفون ۱۲ پرو از لحاظ مصرف باتری ۵۰ دقیقه بیشتر دوام می آورد.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: